12 Kasım 2010 Cuma

Kimse Sormazsa Ben Sorarım

Kitap:Kimze Sormazsa Ben Sorarım--epsilon yayınları
Yazar:Ayşe Arman


  Yazılarıma bakan  hep eski kitapların tanıtımını yaptığımı arada kendimi güncel tutarak yeni kitaplarında tanıtımını yapmam gerektiğini söyleyebilir.Bana göre eskilerden başlamak daha anlamlı.Hem okumayanınız varsa okumuş olur.Arada kitabevlerinde görmediğimiz varlığından bile haberimiz olmayan ya da aman be es geç dediğimiz kitaplar olabilir.Eminim sizin kitaplığınızda olan mükemmel bir kitabın ben adına bile duymamışımdır.Böyle birşey varsa lütfen paylaşın en kısa zamanda bende okumuş olayım o kitabı.Bencillik edip kendinize saklamayın.
  Bugün tanıtımını yapacağım kitapta eskilerden,aslında çok eski sayılmaz neticede klasik değil ,2003 baskısı, Ayşe Arman ı sevmeyeniniz olabilir ama ben ne bileyim ayılıp bayılmasam da -zaten tipim değil-çok beğenirim.Farklı bir tarzı olduğunu kabul edelim ama eğreti değil.Kendisinin profesyonel olduğu taraftan röportör elinden bir kitap bu...
  Kitapta yanlış saymadıysam 47 röportaj var.Çoğunluğu önemli zatlar.İlk gözüme çarpanlar Hülya Avşar,Mehmet Ağar,Oğuz Aral,Ahmet Altan,Cemil İpekçi,Gülriz Sururi vb.gerisini alın okuyun göreceksiniz.Bence çerezlik kitaplardan otobüsteyken vapurdayken ne bileyim tuvaletteyken bir çırpıda okunabilecek bir kitap.
  Tavsiye edilir....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder