8 Kasım 2010 Pazartesi

BİR DİLEK TUT BENİM İÇİN

Kitap:Bir Dilek Tut Benim İçin--Doğan Kitap
Yazar:Maeve Binchy



 Bir romanda ne arar insan? Bazen kendi kendime sorarım, acaba biyografiler mi benim daha çok hoşuma gidiyor yoksa, yoksa araştırma kitapları mı ya da  romanlar?Cevap sanırım hepsi olmalı ama bunlardan bir tanesi insana gerçek terapiyi sunuyor.Hayatla ilgili insanla ilgili insanı o anki psikolojisiyle anlatan yazarla ilgili herşeyi bir anda, hem de bütün edebi öğeleriyle  veriyor roman .Roman yukarıda bahsettiğim yazım türlerinden bir iki basamak (benim için)önde.


Roman yazarı ,insanın çirkin yabanıl içselliğine dantel işleyen bir sanatçıdır.Bu meziyetiyle zaten çok öndedir.Ondan değil midir Raskolnikov a  kendimizi  yakın hissetmemiz.Yani birçok şey yapabilir roman yazarı ,bi nevi tanrısallıktır onunkisi.Maeve Binchy de ki erk-in boyutları ne alemdedir bilmem ama bu eserinden onun güce ne kadar yakın olduğunu söylemek yanıltıcı olmaz sanırım ha!Evet kesinlikle mükemmel...Okumadıysanız hemen gidin alın ve okuyun.Çok akıcı bir dili var hızla bitiyorsunuz zaten.Ben bitmesin diye çoğu kez meraktan ölsemde yarıda kesmiştim.


Okuyanlar ,lütfen sizde bu kitapla ilgili görüşlerinizi paylaşın !!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder